اجاره ویلا ملیچ در منطقه جنگلی علی آباد کتول

(تعداد بازدید: 5205)   گلستان ,  علی آباد ,  سیاه رودبار  50+ 50+ نفر شب
شروع از  1500000

1200000 تومان

ملیچ روستای سیاه رودبار شهرستان علی آباد کتول استان گلستان واقع شده است. این اقامتگاه در زمینی به مساحت 850 متر دارای  1 سوئیت 130 متری که شامل اتاق پذیرایی (45 مترمربع)، 2 اتاق خواب (هرکدام 12 مترمربع)، 2 تراس (35 و 20 مترمربع)، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می‌باشند.

ویلا در 23 کیلومتری علی آباد، در روستایی ییلاقی با طبیعتی بکر قرار گرفته و مقصد مناسبی را برای گردشگرانی که فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب نموده‌اند، فراهم کرده است. از ویژگی‌های اقامتگاه می‌توان به فضای سرسبز و چیدمان سنتی، به همراه چشم انداز بی نظیر به سمت کوه و جنگل‌های روستا اشاره کرد که اقامتی به یادماندنی را برای میهمانان خویش رقم خواهد زد.

با اقامت در ملیچ علاوه بر بهره مندی از رستوران سنتی با انواع غذاهای لذیذ محلی و دمنوش‌های گیاهی، موزه صنایع دستی و اجرای موسیقی محلی می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز، نظیر آبشار و چشمه‌های روستای سیاه رودبار، آبشار کبودوال، جنگل سرخدار، آبشار شیرآباد، چشمه گل رامیان، گورستان خالد نبی، دشت شقایق‌ها و برج آجری گنبد کاووس دیدن نمایید و خاطره‌ای خوش از تجربه اقامت در خانه‌ای روستایی برای خود به یادگار ببرید.

 


اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1500000 تومان
1200000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو ویلا ملیچ در منطقه جنگلی علی آباد کتول

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید

ویلا شامل پذیرایی (با مبلمان و تلویزیون)، 2 اتاق خواب (با سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات کامل، بالکن بزرگ رو به جنگل، سیستم گرمایشی بخاری گازی و بدلیل موقعیت کوهستانی اقامتگاه فاقد سیستم سرمایشی. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو ویلا ملیچ در منطقه جنگلی علی آباد کتول:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 4 رائ داده شده

معماری و منظره:4.1 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4.6 از 5

وضعیت نظافت:4.6 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4.6 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
4 دیدگاه ثبت شده است

فرزاد (رزرو کننده) اقامت در سوئیت 80 متری نمدار تا 5 نفر در مهر 1398 27 مهر 1398
صبحانه بسیار عالی بود. همه چیز تمیز و مرتب بود. میزبانان بسیار مهربان و میهمان نواز بودند.
معماری و منظره:4 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


نوید (رزرو کننده) اقامت در سوئیت 80 متری نمدار تا 5 نفر در شهریور 1398 20 شهریور 1398
بسیار تمیز غذاها خوشمزه و باکیفیت برخورد عالی مناظر بکر و بسیارزیبا
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


علی اکبر مسعودی مدیر اقامتگاه 11 خرداد 1398
در جواب خانم تیموری خدمت دوستان عرض کنم که تمام حرفهای ایشان فقط به خاطر اینکه صبح زود هوس سیب زمینی آتیشی کرده بودن و ایشان و دوستانشان سوئیتی اجاره کرده بودن که اصلا شومینه هیزمی نداشت.همکار بنده از شب به ایشان گفت که اگر سوئیت کناری صبح زود تخلیه کنه چشم براتون درست میکنم که متاسفانه اونها هم دیر تخلیه کردن، برای خراب بودن پکیج هم بهانه ای بیش نبود همان لحظه که گفتن درجه پکیج دست کاری شده بود رفته بود رو آفتابی که در عرض چند دقیقه درست شد و فکر کنم همه شما یک پرس غذا رو میدونید که یک بشقاب هست نه یک دیس که ما دو تادیس غذا برای ۴ نفر بردیم و بعد تا ته غذا رو خوردن و الباقیش هم رو میگن ظرف یک بار مصرف بدین ببریم که بهشون دادیم.اینها همه بهانه بود که پول ۴ پرس غدا رو که ۴ نفر خوردن ۲ پرس بدن

شیما تیموری 11 خرداد 1398
اول از همه بگم که اگه قراره دنبال اقامتی باشید که احساس راحتی بکنید و از فضای روستایی لذت ببرید به هیچ وجه اینجارو انتخاب نکنید. اقامت مارو عوض کردن و یه سوئیت دیگه به ما دادن، غذایی که ما سفارش دادیم برای 2 نفر بود و تاکید کردیم برای دو نفره، اما خودشون سرخود برای 4 نفر غذا درست کردن و میخواستن به زور از ما پول بگیرن. سینک آشپزخونه خراب بود و از زیرش آب میداد. پکیج خراب بود و ما دو ساعت التماس مسئول اقامتگاه رو کردیم که بیاد و پکیج رو درست کنه. اخرش هم بهمون گفت دیگه نبینم به پکیج دست بزنین. در صورتی که ما اصلا دست نزده بودیم. ازشون خواستیم که شومینه بیرون توی بالکن رو برامون روشن کنن تا بتونیم سیب زمینی آتیشی برای صبحونه داشته باشیم. اما این کارو نکردن و مدام به تعویق انداختن.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید